Otazky

Proč mám pocit, že se moje pneumatika houpe při vysokých rychlostech?

Soudruzi, ahoj všichni. Dnes jsem narazil na problém. Moje zadní kolo u řidiče bylo lehce sjeté na 1,5 atmosféry, šel jsem do pneuservisu a rozhodl se nafouknout všechny pneumatiky, aby tam nebyly „kýly“, tzn. dokud se rovnoměrně nenafoukne. Ukázalo se, že to jsou 3 atmosféry pro každé kolo. Teď jedu nízkou rychlostí a auto se třese doleva a doprava, ale v rychlosti se zdá být vše v pořádku. Volant se pohne mírně doprava. Kontroloval jsem to na různých silnicích a pruzích. Možná jsem to napumpoval hloupě? Tovární pneumatiky 265.65 r 17, žilo od 2006)) Zkrátka byly sjeté až na kontrolní linii. Nemusíš jít na diagnostiku? Možná budu muset koupit pneumatiky? ))

Mír světu, peníze Tatarům.

raviller

HiTEX Zprávy: 6984 Registrovaný: 29. března 2009, 20:13 Motor:: 6G72 24V Moje auto(a):: Kraťas Pajero III Kde: Alma-Ata Dík: 69 krát poděkoval: 322 krát

Re: Houpání při nízkých rychlostech.

zpráva HiTEX »28. března 2015, 19:15

Ano, tři atmosféry. To je téměř dvojnásobek normy!
Dědeček Vasil

HiTEX

DMITRY 618 Zprávy: 1900 Registrovaný: 12. září 2013, 20:06 Motor:: 6G74GDI Moje auto(a):: PAJERO 3 Kde: PROTVINO Dík: 34 krát poděkoval: 64 krát

Re: Houpání při nízkých rychlostech.

zpráva DMITRY 618 »28. března 2015, 21:25

Proč nezkontrolovat kola ve stejném pneuservisu? Na křivých pneumatikách to většinou v nízkých rychlostech klepe

DMITRY 618

Kirishanin Zprávy: 121 Registrovaný: 11. listopadu 2012, 11:12 Motor:: 4mxNUMX Moje auto(a):: Mitsubishi Pajero 3 exkluzivně 2005 Kde: někde u Petrohradu poděkoval: 10 krát

Re: Houpání při nízkých rychlostech.

zpráva Kirishanin »29. března 2015, 13:55

Jestli tomu dobře rozumím, pneumatiky jsou devět let staré. Už dlouho má své místo na záhonech na letní chatě. Nebojíte se jezdit na takových pneumatikách?!

Kirishanin

Alex_I Zprávy: 663 Registrovaný: 02. prosince 2013, 20:58 Motor:: 4mxNUMX Moje auto(a):: Mitsubishi Pajero 3 2002 3.2 VIN JMBLYV78W2J007537 Kde: Gomel Dík: 24 krát poděkoval: 13 krát

Re: Houpání při nízkých rychlostech.

zpráva Alex_I »29. března 2015, 18:27

Kirishanin napsal: Jestli tomu dobře rozumím, tak pneumatiky jsou devět let staré. Už dlouho má své místo na záhonech na letní chatě. Nebojíte se jezdit na takových pneumatikách?!

Dobře. Můžete jej také předat ke svařování.

Alex_I

bulasan Zprávy: 370 Registrovaný: 10. října 2012 10:03 Motor:: 6G72 24v Euro-0 Moje auto(a):: Pajero3 Kde: Almaty Kde: Almaty Dík: 6 krát poděkoval: 47 krát

Re: Houpání při nízkých rychlostech.

zpráva bulasan »30. března 2015, 17:59

HiTEX napsal: Ano, tři atmosféry. To je téměř dvojnásobek normy!

Pouze 1,5.
Bylo by ale zajímavé dovést to na 4 atm (zda to bude bum nebo ne?). A bude „dokud se rovnoměrně nenafoukne“? Obecně zvláštní orientační bod místo nápisu na dveřích.

bulasan

raviller Zprávy: 134 Registrovaný: 05. června 2011 07:21 Motor:: Diesel 3.2 Moje auto(a):: Pajero III Kde: Maskau Dík: 4 krát poděkoval: 4 krát

Přečtěte si více
Kdy je lepší dát psovi odčervovací tablety: ráno nebo večer?

Re: Houpání při nízkých rychlostech.

zpráva raviller »02. dubna 2015, 06:51

Ano, pokud to napumpujete na 2.2, je to, jako by byly vypuštěné. Vím, že je potřeba vyměnit pneumatiky, ale zatím musím jezdit takhle. Pokusím se to dostat dolů. Děkuji za radu))

Mír světu, peníze Tatarům.

raviller

Alex_I Zprávy: 663 Registrovaný: 02. prosince 2013, 20:58 Motor:: 4mxNUMX Moje auto(a):: Mitsubishi Pajero 3 2002 3.2 VIN JMBLYV78W2J007537 Kde: Gomel Dík: 24 krát poděkoval: 13 krát

Re: Houpání při nízkých rychlostech.

zpráva Alex_I »02. dubna 2015, 09:09

raviller napsal: Ano, pokud to napumpujete na 2.2, je to, jako by byly vypuštěné. Vím, že je potřeba vyměnit pneumatiky, ale zatím musím jezdit takhle. Pokusím se to dostat dolů. Děkuji za radu))

Zkus si vzít jiný tlakoměr nebo zkontrolovat tento, víc než 2.0 (v zásadě nemám žádné zátěže) jsem nedělal ani na zimním ani letním a to stačí. Pokud jsou pneumatiky staré a poškozené, pak může prasknout kord a při nízkých rychlostech je cítit viklání v horizontální rovině. Je velmi snadné ho najít, stačí každý zvednout a otočit, hned vidíte, kterým směrem je.
Co se houpání týče, tady jde zřejmě o něco jiného – nejspíše naražený disk s nevyváženými špatnými pneumatikami spojený s nepoužitelnými tlumiči (tlumič má uklidňovat houpání) a stálo by za to zajít na diagnostiku odpružení.
Se špatnými pneumatikami to není život.

  • Registrace
  • vchod
  • Na začátek fóra
  • Pravidla fóra
  • Starý design
  • Nejčastější dotazy
  • Vyhledávání
  • Členové

  • Seznam fór AUTOLADA.RU
  • Rodina “Samara”

Page 1 z 1

Na fóru 16 let Zprávy: 39 aut: 2114

Haló
Nedávno vyvstala otázka: Jel jsem po úplně rovné, nové silnici, když rychlost dosáhne 20 km za hodinu, začne mírné houpání, podobně jako doleva a doprava, a když se dostane asi na 50, už to není znatelné, pak i méně nápadné, a dokonce i trochu Táhne doleva, ale jen trochu. Kontroloval jsem tlak v kolech, ráfky vypadaly normálně, auto 2114 má najeto 8500 km, čím to může být a má cenu to opravovat?

Na fóru 17 let Zprávy: 22129 Od: Moskva SAO Auto: Japonský zázrak a mazdosarai

CityMultimedia napsal:

Podíval jsem se na kola a vše v pořádku

Pokřivený kotouč nelze určit okem, stejně jako pneumatiky.
CityMultimedia napsal:

Zkontroloval jsem tlak v kolech,

Kolik a jaké pneumatiky?
CityMultimedia napsal:

podobně jako vlevo – vpravo, a pokud jde o přibližně

Je nějaká vůle v řízení?

Na fóru 16 let Zprávy: 39 aut: 2114

Pneumatiky jsou standardní letní, myslím, že celoroční, nevím jaké.
V řízení hned od začátku bylo takové, že volant je orientován mírně doleva, ale zároveň auto jede drsně, i když poslední dobou začíná táhnout doleva, ačkoliv se dá držet volant malíčkem a jede to plynule. Vtipné je, že jsem zrychlil na 150, auto jede v pohodě Ale při rychlosti 20-40 se třese!

Přečtěte si více
Jak zkontrolovat vadný snímač TPMS?

Na fóru 16 let Zprávy: 39 aut: 2114

Na fóru 18 let Zprávy: 470 Od: Kazaň Auto: Opel Astra J 1.4T AT

S největší pravděpodobností jsou pneumatiky křivé.
Sám to tak bylo. 20-40 mph – třese se, ale netrefil jsem to ve vysokých rychlostech, pokud jsem nezačal přes 140.
Problém vyřešila nová kola a pneumatiky.

Na fóru 16 let Zprávy: 1089 Od: ST PETERSBURG Auto: IS

zkuste posunout kola zepředu dozadu.

Na fóru 18 let Zprávy: 470 Od: Kazaň Auto: Opel Astra J 1.4T AT

A zadek se bude trochu vrtět)

Na fóru 17 let Zprávy: 87 Od: Moskva. Lyublino Auto: karburátor VAZ 21093 + europanel

Před dvěma lety jsem měl stejný problém. Zkoušel jsem vyměnit kola, zkontrolovat ovalitu, ale nic nepomohlo. Auto se při nízké rychlosti houpalo ze strany na stranu jako loď.. Výměna tlumiče nárazů (stojí za zmínku, že nebyly zaznamenány žádné viditelné stopy úniku) Tento problém jsem vyřešil – již 2 roky je vše v pořádku

Na fóru 16 let Zprávy: 1089 Od: ST PETERSBURG Auto: IS

Vincent napsal:

A zadek se bude trochu vrtět)

no paráda! pak se našel důvod! a můžete to odstranit!
Page 1 z 1

INFORMACE O IKONÁCH A FUNKCÍCH

Vy nemůžeš spustit vlákna
Vy nemůžeš odpovídat na zprávy
Vy nemůžeš upravte své příspěvky
Vy nemůžeš smazat své zprávy
Vy nemůžeš hlasovat v anketách
Vy moci připojit soubory
Vy moci stahovat soubory

  • nové zprávy
  • Nové příspěvky [oblíbené téma]
  • Nové zprávy [Téma uzavřeno]
  • Žádné nové zprávy
  • Žádné nové zprávy [Oblíbené téma]
  • Žádné nové zprávy [Téma uzavřeno]
  • [Nové zprávy]
  • [Nové zprávy]

Vy nemůžeš spustit vlákna
Vy nemůžeš odpovídat na zprávy
Vy nemůžeš upravte své příspěvky
Vy nemůžeš smazat své zprávy
Vy nemůžeš hlasovat v anketách
Vy moci připojit soubory
Vy moci stahovat soubory

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button