Lifehacks

Příznaky vybití baterie VW Arteon, příčiny a jak začít

1 dotaz: Instaloval jsem novou baterii, motor nestartuje.
Dlouho běžel, nová baterie byla vybitá.
Musím nabíjet? Nebo se nová baterie obnoví sama?
Otázka 2: pokud je palivo „špinavé“, jak nastartovat spalovací motor? (možná je palivový systém ucpaný nebo zamrzlý)? Pokud se po zahřátí systému spalovací motor nespustí?
Otázka 3: Mám automatickou převodovku, navíc skříň přepíná i na manuální řazení. Je možné odvzdušnit palivový systém „z tlačného zařízení“, z pronajatého vozu při „ruční“ rychlosti, aby bylo možné nastartovat spalovací motor od kol?

15.02.2021 21421544 1250

16 odpovědi

Všechny odpovědi

Nizhnevartovsk
Odpovědi: 65317 Nahoře: 5406

1. Pokud je baterie nová, může a měla by být nabita. Nikdy se sám nevzpamatuje!
2. Pokud je palivový systém ucpaný, je nutné jej propláchnout a vyměnit všechny nainstalované palivové filtry.
3. Z posunovače nic nenapumpujete.
Pokud se auto nenastartuje, nemusíte vybíjet baterii, musíte pochopit příčiny tohoto problému. Pokud na to sami nepřijdete, pomůže vám jakákoliv služba a je lepší začít s diagnostikou, ta ukáže, v čem přesně je problém a odborník to buď opraví, nebo vám řekne, za co je potřeba koupit toto nebo koho kontaktovat, aby to napravil.

Dělej dobře – bude to dobré!
Odpovědi: 5298 Nahoře: 124

1. Proč se ten úlek bude sám nabíjet? Nutno nabít.
2. Zahřejte palivo. Vypnout zapalovací svíčky, vysušit je, zahřát, vyčistit. Nebo jej vyměňte. Do každého hrnce můžete nalít 0,5-1 kubický cm oleje.
3. Automatická převodovka neumožňuje startování tlakem. A manuální režim nemění konstrukci automatické převodovky.

KIA Sorento 2003 prodáno. 2 kusy Sport Gear RVR, oba 93 let.
Moje recenze: Audi A4 2003, Subaru Legacy 1995, Mitsubishi RVR 1993, Kia Sorento 2003
Odpovědi: 27854 Nahoře: 2991
ach, jak pak všechno běží.
Odpovědi: 24
ach, jak pak všechno běží.
7 let byla baterie na polo bez problémů, sem tam jsem ji vyměnil za levnou.
Odpovědi: 24
Sergej Samara

1. Proč se ten úlek bude sám nabíjet? Nutno nabít.
2. Zahřejte palivo. Vypnout zapalovací svíčky, vysušit je, zahřát, vyčistit. Nebo jej vyměňte. Do každého hrnce můžete nalít 0,5-1 kubický cm oleje.
3. Automatická převodovka neumožňuje startování tlakem. A manuální režim nemění konstrukci automatické převodovky.

1. Proč se ten úlek bude sám nabíjet? Potřebujete nabít? — Pak to není baterie, ale kondenzátor?

2. Zahřát palivovou nádrž? Venku je nula stupňů, co je to za benzín 95? Na čerpací stanici byly vyměněny zapalovací svíčky, něco jiného bylo sfouknuto vzduchem. Do každého hrnce můžete nalít 0,5-1 ccm oleje, čepičky svíček jsou pokryty olejovými šmouhami, díkybohu se nastartovaly a začaly škubat na volnoběh, při 800-700 ot./min.
3. Automatická převodovka neumožňuje startování tlakem. A manuální režim nemění konstrukci automatické převodovky. Přijato na základě víry.
Děkuju.

Přečtěte si více
Největší divočáci na světě: rysy divočáků, příklady největších jedinců

Odpovědi: 24
autobazar86

1. Pokud je baterie nová, může a měla by být nabita. Nikdy se sám nevzpamatuje! 2. Pokud je palivový systém ucpaný, je nutné jej propláchnout a vyměnit všechny nainstalované palivové filtry. 3.

1. Pokud je baterie nová, může a měla by být nabita. Nikdy se sám nevzpamatuje! Pak to není baterie, ale kondenzátor?
2. Pokud je palivový systém ucpaný, je nutné jej propláchnout a vyměnit všechny nainstalované palivové filtry. Nebylo potřeba měnit zapalovací svíčky.
3. Z posunovače nic nenapumpujete. Vzato na víru.
Pokud se auto nenastartuje, nemusíte vybíjet baterii, musíte pochopit příčiny tohoto problému. Pokud na to sami nepřijdete, pomůže vám jakákoliv služba a je lepší začít s diagnostikou, ta ukáže, v čem přesně je problém a odborník to buď opraví, nebo vám řekne, za co je potřeba koupit toto nebo koho kontaktovat, aby to napravil:
3.0. Koupil jsem levnou baterii v červenci 2020 za 3.2 tisíc rublů.
3.1. Výměna záruční baterie od července 2020 za novou baterii 3,2 tisíc rublů;
3,2. Výměna nové baterie v záruce za výměnu 0.5 tisíc rublů;
3.3. Odtahové vozidlo na čerpací stanici 1,8 tisíc rublů;
3.4. Vyměněny „staré“ zapalovací svíčky a nastartován spalovací motor 3,6 tisíc rublů.
Celkem: Nyní s náhradní baterií – nikdo neví, jak dlouho to trvá, s náklady 3,2 + 3,2 + 0,5 + 1,8 + 3,6 = 10,5 tisíc rublů. – Takhle startujeme auto v Novosibirsku po mrazech. Kdo stojí více začít?
3.5. S náhradní baterií kdykoli – „kirdyk“,

Nizhnevartovsk
Odpovědi: 65317 Nahoře: 5406
21421544

1. Pokud je baterie nová, může a měla by být nabita. Nikdy se sám nevzpamatuje! Pak to není baterie, ale kondenzátor? 2. Pokud je palivový systém ucpaný, je nutné jej propláchnout a vyměnit všechny nainstalované.

Baterie se nikdy sama neobnoví. A to, čemu říkáte kondenzátor, má schopnost udržet pouze krátkodobé krátkodobé nabití pro jednorázový výstup.
Pokud jste si okamžitě koupili normální baterii, ne za 3200, ale alespoň za 4500.. I když přátelsky stojí normální baterie nejméně 7000 rublů, což je při dobrém startovacím proudu zaručeno, že vydrží 7 let .
a koupili by si originální zapalovací svíčky, které si sami vyměnili.
pak byly vaše náklady o něco nižší, a to i s ohledem na volání specialistů na vytápění automobilů (~ 2000 XNUMX rublů). A mělo smysl s tím začít. Oni (topiče) by vám vyšroubovali svíčky, abyste se zahřáli, a řekli by, že jsou zašroubované. A o baterii jste už věděli. Ale topení by vám nastartovalo auto, stačí si jít koupit novou baterii a svíčky.

Počítáme? (vyhřívání spalovacího motoru) 2000 + 1600 (sada zapalovacích svíček) + 4500 (baterie) = 8100 rub. Ale s normální baterií by to bylo 10600 – pouze o 100 rublů více, než jste utratili.
Něco takového.

Přečtěte si více
Jak vyrobit krmítko z plastové lahve?

Dělej dobře – bude to dobré!
Odpovědi: 5298 Nahoře: 124
21421544

1. Proč se ten úlek bude sám nabíjet? Potřebujete nabít? — Pak to není baterie, ale kondenzátor? 2. Zahřát palivovou nádrž? Venku je nula stupňů, co je to za benzín 95? Na čerpací stanici byly vyměněny zapalovací svíčky a prasklo něco jiného.

1. Nikdy nepřestanu lidi udivovat. Když startér funguje, baterie uvolňuje energii. Odkud se bude doplňovat? Studoval jsi fyziku? Zřejmě ne. Energii je třeba do baterie znovu „vtlačit“, jinými slovy nabít. No, o levné baterii. Unavený z opakování. Vezměte baterii, vezměte velikost s maximálními vlastnostmi pro tuto velikost a NEJTĚŽŠÍ. Jen jim lze alespoň částečně věřit, pokud jde o vlastnosti na etiketě.
2. Zahřátí paliva neznamená zahřátí paliva. Pár kapek vody v plynovém potrubí může snadno znehybnit vaše auto. A pokud už je venku 0, pak jste zřejmě hrnce „umyl“ tak dobře benzínem, že je olej naléhavě potřeba, stejně jako dobré svíčky.
3. Co se týče automatické převodovky, nemusíte mě brát za slovo. Přítomnost manuálního režimu v automatické převodovce nevede ke vzniku mechanického spojení mezi klikovým hřídelem a koly, což je absolutní nutnost pro startování z tlačné tyče. Manuální režim umožňuje pouze donutit automatickou převodovku zařadit vámi zvolený rychlostní stupeň.

KIA Sorento 2003 prodáno. 2 kusy Sport Gear RVR, oba 93 let.
Odpovědi: 24
autobazar86

Baterie se nikdy sama neobnoví. A to, čemu říkáte kondenzátor, má schopnost udržet pouze krátkodobé krátkodobé nabití pro jednorázový výstup. Kdybyste si koupili normální.

Otázkou je, proč lidé prodávají opakovaně použitelný kondenzátor jako baterii?
Co když spalovací motor během túry nenastartoval?
Ohřívače nejsou čerpací stanice, jsou to stejní prodejci opakovaně použitelných kondenzátorů?

Odpovědi: 24
Sergej Samara

1. Nikdy nepřestanu lidi udivovat. Když startér funguje, baterie uvolňuje energii. Odkud se bude doplňovat? Studoval jsi fyziku? Zřejmě ne. Energii je třeba do baterie znovu „vtlačit“, jinými slovy nabít. Dobře.

1. Je potřeba energii do baterie znovu „tlačit“, jinými slovy nabíjet? Nesouhlasím, baterie si to musí vyrobit sama do normálu, je to baterie, která akumuluje vlastní energii + energii generátoru.
. No, o levné baterii. Unavený z opakování. Proč se opakovat, prostě nenabídnout zákazníkům „nouzové baterie“, starostí je na silnicích už dost.
Vezměte baterii, vezměte velikost s maximálními vlastnostmi pro tuto velikost a NEJTĚŽŠÍ. Z důvodu přetížení na mém VW je potřeba opravit hřeben řízení od „těžkosti“ a také ochrana spalovacího motoru je kovová + směs písku a štěrku se lepí na vložky blatníků, obecně spolujezdec z přední sedadlo je potřeba v zimě přesunout do druhé řady sedadel.
Jsou jediné, kterým lze alespoň částečně věřit, pokud jde o vlastnosti na etiketě? Proč jsou lidem nabízeny tyto baterie bez zimní záruky?
2. Pár kapek vody v plynovém potrubí může snadno znehybnit váš vůz. V mrazivém počasí se na zbrani u čerpací stanice usazuje kondenzát.
Zřejmě můj nainstalovaný bezpečnostní alarm Pandora dobře „umyl“ hrnce benzínem a přidal jsem ho po mrazech.
Olej už nutně potřebuje, stejně jako dobré svíčky mám Magnitek, vyměnil jsem ho na podzim, ne více než 3 tisíce km.
3. Přítomnost manuálního režimu v automatické převodovce nevede ke vzniku mechanického spojení mezi klikovým hřídelem a koly, což je absolutní nutnost pro startování z tlačné tyče. Manuální režim umožňuje pouze donutit automatickou převodovku zařadit vámi zvolený rychlostní stupeň. Vzato na víru.

Přečtěte si více
Pro koho je achát bílý vhodný?

Nizhnevartovsk
Odpovědi: 65317 Nahoře: 5406
21421544

Otázkou je, proč lidé prodávají opakovaně použitelný kondenzátor jako baterii?
Co když spalovací motor během túry nenastartoval?
Ohřívače nejsou čerpací stanice, jsou to stejní prodejci opakovaně použitelných kondenzátorů?

Aby motor na vandru naskočil, má před túrou smysl provést údržbu a zkontrolovat vše v autě včetně baterie.
Dělám to například před každou cestou na dovolenou: protřepu auto, vyměním oleje a kapaliny (pokud je to nutné), zkontroluji hustotu baterie a nemrznoucí kapaliny. A teprve potom klidně jdu!
Ohřívače nejsou čerpací stanice; instalují horkovzdušnou pistoli a zahřívají motor tak, aby nastartoval. Vyšroubují a kalcinují zapalovací svíčky pro totéž – pro nastartování motoru.
Vaši první otázku ignoruji kvůli její absurdnosti! – Omlouvám se, pokud vás to urazilo, nechtěl jsem urazit.

Pokud jde o baterii, přečtěte si Wikipedii. Zde je citát:
„Elektrická baterie je opakovaně použitelný zdroj chemického proudu, který lze po vybití znovu nabít. Sekundární prvek během procesu nabíjení funguje jako elektrolytický článek (elektrolyzér). Primární prvek využívá spontánní chemickou reakci. V elektrolyzéru elektrická energie způsobí požadovanou chemickou reakci Baterie se dobíjí průchodem proudu z externího zdroje.

Dělej dobře – bude to dobré!
Odpovědi: 5298 Nahoře: 124
21421544

1. Je potřeba energii do baterie znovu „tlačit“, jinými slovy nabíjet? Nesouhlasím, baterie si to musí vyrobit sama do normálu, je to baterie, která akumuluje vlastní energii + energii generátoru. . Dobře.

Baterie vyrábí elektřinu díky náboji, který se do ní nabíjí (omlouvám se za slovní hříčku). Při nabíjení dochází ke složité elektrochemické reakci, během níž je možné uvolnit energii při zpětné reakci. Během provozu se náboj spotřebovává. Samotná baterie si sama nic nevyrobí, bude se nabíjet z generátoru za chodu motoru a tím se udržuje zhruba na stejné úrovni. Pokud motor neběží, baterie se nenabíjí.
Radši mě vezmi za slovo, jinak se budeš muset ponořit do školního kurzu fyziky. Když jsem se učil, bylo to jako v 7. třídě.

O oleji jsem psal ne z hlediska výměny, ale z hlediska plivání do hrnců.

KIA Sorento 2003 prodáno. 2 kusy Sport Gear RVR, oba 93 let.
Odpovědi: 24
Sergej Samara

Baterie vyrábí elektřinu díky náboji, který se do ní nabíjí (omlouvám se za slovní hříčku). Při nabíjení dochází ke složité elektrochemické reakci, během níž je možné uvolnit energii.

„Elektrická baterie JE chemický zdroj proudu! V elektrolyzéru elektrická energie způsobí požadovanou chemickou reakci, jejímž výsledkem je ELEKTRICKÝ PROUD.
Baterie se dobíjí průchodem proudu z externího zdroje. pravděpodobně pro urychlení elektrolýzy.
AKB možné dekódování zkratky: Battery Capacitors to Battery?
ABK – Dobíjecí baterie kondenzátorů?

Odpovědi: 24
Sergej Samara

Baterie vyrábí elektřinu díky náboji, který se do ní nabíjí (omlouvám se za slovní hříčku). Při nabíjení dochází ke složité elektrochemické reakci, během níž je možné uvolnit energii.

Přečtěte si více
Kolik pudlí váží?

Baterie vyrábí elektřinu díky náboji, který do ní byl nabit (omlouvám se za slovní hříčku) – není to pravda!
V důsledku “složité elektrochemické reakce” se akumuluje nebo vytváří náboj.
. Při nabíjení dochází ke složité elektrochemické reakci, během níž je možné uvolnit energii při zpětné reakci. Během provozu se náboj spotřebovává.
Baterie sama o sobě nic nevyrobí? – není pravda!,
bude se dobíjet z generátoru za chodu motoru a tím se udržuje zhruba na stejné úrovni. Pokud motor nefunguje, pak se baterie nenabije, což také není pravda.
Raději mě dejte za slovo -?: U automatické převodovky tvrdíte, že spalovací motor není spojen s koly, ale co brzdění motorem?
jinak se budete muset ponořit do školního kurzu fyziky. Když jsem se učil, bylo to jako v 7. třídě.

O oleji jsem psal ne z hlediska výměny, ale z hlediska plivání do hrnců

Odpovědi: 5298 Nahoře: 124
21421544

Baterie vyrábí elektřinu díky náboji, který do ní byl nabit (omlouvám se za slovní hříčku) – není to pravda! V důsledku “složité elektrochemické reakce” se akumuluje nebo vytváří náboj. . Na.

Je těžké mluvit s člověkem, který nerozumí tomu, o čem mluví.
První tezi úplně vynechám. Můžete psát nesprávně, jak chcete (řeknu vám tajemství, je to malé, moje práce přímo souvisí s bateriemi, takže vím, o čem mluvím).
Nyní k automatické převodovce. Udělám malý vzdělávací program. U manuální převodovky je mechanické spojení mezi klikovým hřídelem a koly přes spojku. Pokud je spojka „zavřená“, koleno přímo otáčí hřídelemi převodovky.
Automatická převodovka má tzv kobliha, aka měnič točivého momentu. Kobliha má 2 turbínová kola (kotouče s lopatkami. Nejsou spolu mechanicky spojeny. Jedno, zhruba řečeno, je připevněno ke klikové hřídeli, druhé ke skříni. Pokud tedy koleno roztočí první kolo, tak kvůli pohyb kejdy, protáčí se druhé kolo a další důležitý bod, Rotace tělesa donutu (opět od klikové hřídele) se přenáší na skříňové olejové čerpadlo, které vytváří tlak nutný k sepnutí spojek Takto to funguje . tlak a otáčení hnaného kola – jsou tam převody Neobjevuje se – kouřový bambus A nikdy to nepůjde od kol směrem ke kolenu a brzdění motorem u automatické převodovky funguje pouze při běžícím motoru, kdy dochází k přenosu točivého momentu kapalinou a tlakem na sepnutí spojky a samotné brzdění je prostě nucené řazení na nižší převodové stupně.
Proto debatu uzavírám. Došly nám zápasy, abychom ti otevřeli oči. Teorie kouře.

KIA Sorento 2003 prodáno. 2 kusy Sport Gear RVR, oba 93 let.
Odpovědi: 24
Sergej Samara

Je těžké mluvit s člověkem, který nerozumí tomu, o čem mluví. První tezi úplně vynechám. Můžete psát nesprávně, jak chcete (řeknu vám tajemství, je to malé, moje práce přímo souvisí.

Díky za:
A brzdění motorem u automatické převodovky funguje pouze za chodu motoru, kdy dochází k přenosu točivého momentu kapalinou a tlakem na uzavření spojek. A samotné brzdění je prostě nucené řazení na nižší převodové stupně. Je tam tlak a rotace hnaného kola – jsou tam ozubená kola. Pokud se neobjeví, kouřte bambus. A funguje to jen jedním směrem. Od kol ke kolenům to nikdy nepůjde.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button