Zpravy

Jak vypnout ABS?

Můžete mi prosím říct, jak násilně deaktivovat ABS? S autem je potřeba jet daleko, ale má jiné pneumatiky – 19560 vpředu, 19565 vzadu si myslím, že se občas rozsvítí kontrolka a když zastavíte, šlápne na pedál. Co se stane, když odpojíte svorkovnici od řídicí jednotky ABS? A vypne se podle toho ASD?

WDB1240261B086549
124.026 E
103.940 10 027850
717.433 01 415981

L Dmitrij

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe
Zprávy 8 Reakce 3
Můžete získat pojistku z relé ABS, ale byla spálená a ABS nefungovalo.

w124e280/95

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe

Zprávy 542 Reakce 102 Auto Was:
W124E280/95. Automatická převodovka: 722433. Motor: 104942. WDB1240281J097073
Nyní:
WDB2110651A022100 City Universal

Můžete mi prosím říct, jak násilně deaktivovat ABS? S autem je potřeba jet daleko, ale má jiné pneumatiky – 19560 vpředu, 19565 vzadu si myslím, že se občas rozsvítí kontrolka a když zastavíte, šlápne na pedál. Co se stane, když odpojíte svorkovnici od řídicí jednotky ABS? A vypne se podle toho ASD?

Co přesně ta lampa svítí? Odstraňte konektor, ASD nebude fungovat, pokud neodpojíte ECU ASD, může být zaregistrována chyba.

cosworth

První v řadě, aby se stal moderátorem

Členský klub
Zprávy 3.684 1.070 Reakce XNUMX XNUMX Auto [__ΞΞΞ*ΞΞΞ/__]

tak stačí odpojit konektor snímače rychlosti kola))
přímo před akumulátorem, poté se vzdálíte a v přístrojích se rozsvítí kontrolky ABS a ASD, což znamená, že systémy nefungují))
nic jiného neodpojujte a nedotýkejte se žádných pojistek))

Skutečné jméno Michail (můžete použít Misha, +38067 dvě stě 87 8 dva (Viber)
Ukrajina Vinogradov, Maďarsko, Guor

TIGRR

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe
Zprávy 8 Reakce 1 Auto W124E260

tak stačí odpojit konektor snímače rychlosti kola))
přímo před akumulátorem, poté se vzdálíte a v přístrojích se rozsvítí kontrolky ABS a ASD, což znamená, že systémy nefungují))
nic jiného neodpojujte a nedotýkejte se žádných pojistek))

Jak to najdu? Můžeš to vysledovat z kola. Je tam hodně konektorů?
WDB1240261B086549
124.026 E
103.940 10 027850
717.433 01 415981

cosworth

První v řadě, aby se stal moderátorem

Členský klub
Zprávy 3.684 1.070 Reakce XNUMX XNUMX Auto [__ΞΞΞ*ΞΞΞ/__]
Jak to najdu? Můžeš to vysledovat z kola. Je tam hodně konektorů?

jako trubka – černá se 2 kontakty stopou od kola, plochá se 2 kontakty, nepotřebujete to, je to snímač opotřebení brzdových destiček

Skutečné jméno Michail (můžete použít Misha, +38067 dvě stě 87 8 dva (Viber)
Ukrajina Vinogradov, Maďarsko, Guor

TIGRR

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe
Zprávy 8 Reakce 1 Auto W124E260

jako trubka – černá se 2 kontakty stopou od kola, plochá se 2 kontakty, nepotřebujete to, je to snímač opotřebení brzdových destiček

Díky, šel jsem hledat.
WDB1240261B086549
124.026 E
103.940 10 027850
717.433 01 415981

TIGRR

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe
Zprávy 8 Reakce 1 Auto W124E260

jako trubka – černá se 2 kontakty stopou od kola, plochá se 2 kontakty, nepotřebujete to, je to snímač opotřebení brzdových destiček

Našel jsem to, odpojil, kontrolka ABS se rozsvítila, zhasla a vibrace při brzdění v rychlosti zmizely. Pravda, kontrolka ASD se nerozsvítila.

WDB1240261B086549
124.026 E
103.940 10 027850
717.433 01 415981

w124e280/95

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe

Zprávy 542 Reakce 102 Auto Was:
W124E280/95. Automatická převodovka: 722433. Motor: 104942. WDB1240281J097073
Nyní:
WDB2110651A022100 City Universal

Našel jsem to, odpojil, kontrolka ABS se rozsvítila, zhasla a vibrace při brzdění v rychlosti zmizely. Pravda, kontrolka ASD se nerozsvítila.

Když je zapnuto Kontrolka zapalování se vůbec rozsvítila, možná je vadná žárovka, zkus s ní jet a pak smyk na polní cestě, třeba se něco objeví.

Přečtěte si více
Co lze vyrobit z dubu?

TIGRR

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe
Zprávy 8 Reakce 1 Auto W124E260

Když je zapnuto Kontrolka zapalování se vůbec rozsvítila, možná je vadná žárovka, zkus s ní jet a pak smyk na polní cestě, třeba se něco objeví.

Upřímně, nevzpomínám si, že to nezačalo hořet. Pokud by byl zámek aktivován, trojúhelník by pravděpodobně svítil. Hlavní je, že z aktivace ABS na suchém asfaltu zmizely vibrace. Děkuji za skutečnou pomoc.

WDB1240261B086549
124.026 E
103.940 10 027850
717.433 01 415981

w124e280/95

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe

Zprávy 542 Reakce 102 Auto Was:
W124E280/95. Automatická převodovka: 722433. Motor: 104942. WDB1240281J097073
Nyní:
WDB2110651A022100 City Universal

Upřímně, nevzpomínám si, že to nezačalo hořet. Pokud by byl zámek aktivován, trojúhelník by pravděpodobně svítil. Hlavní je, že z aktivace ABS na suchém asfaltu zmizely vibrace. Děkuji za skutečnou pomoc.

Po zapnutí zapalování se rozsvítí všechny kontrolky trojúhelníku (!), kontrolka ASD, kontrolka ABS a ostatní, po nastartování by měly všechny zhasnout, pokud nejsou žádné poruchy. Pokud by byly rozdíly v otáčkách kol, tak by se samozřejmě trojúhelník rozsvítil. Zde jsme vždy rádi za pomoc a radu, protože ji někdy sami potřebujeme. Hodně štěstí!

cosworth

První v řadě, aby se stal moderátorem

Členský klub
Zprávy 3.684 1.070 Reakce XNUMX XNUMX Auto [__ΞΞΞ*ΞΞΞ/__]
. Zde jsme vždy rádi za pomoc a radu, protože ji někdy sami potřebujeme. Hodně štěstí!
přesně tak. krásně řečeno

Skutečné jméno Michail (můžete použít Misha, +38067 dvě stě 87 8 dva (Viber)
Ukrajina Vinogradov, Maďarsko, Guor

cosworth

První v řadě, aby se stal moderátorem

Členský klub
Zprávy 3.684 1.070 Reakce XNUMX XNUMX Auto [__ΞΞΞ*ΞΞΞ/__]

Skutečné jméno Michail (můžete použít Misha, +38067 dvě stě 87 8 dva (Viber)
Ukrajina Vinogradov, Maďarsko, Guor

TIGRR

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe
Zprávy 8 Reakce 1 Auto W124E260
. přesně tak. krásně řečeno

Tenhle čurák začal po natankování u levé benzínky Jinde v Kirovských lesích jsem vezl Murzu na sever Irkutské oblasti , 124 km, najeto doma, problémy se startováním byl horký, ale ne kritický Měsíc seděl, (taková práce) se kterým to začalo půl kopy vyjel z garáže, vyměnil pneumatiky atd. kroutí se to, chystá se to chytit. to je ono – to je ono. h.y. Nějak jsem to dotlačil do garáže. přišel den, znovu nastartoval na půl kopy, zahřál, nastartoval, v pořádku vypnul, opět seděl asi 260 minut stejným způsobem. A střílí do všech děr, dokud se neochladí na nulu, nezačne. V okruhu 103.940 km nejsou žádní diagnostiki, řekněte mi, laskaví lidé ZY a ráno, když nastartuji, tento zvuk tam není. Řekněte mi, do jakého tématu se mám pustit
Nakonec jsem dorazil bez problémů, Sláva fóru Zvláštní díky Michailovi.

WDB1240261B086549
124.026 E
103.940 10 027850
717.433 01 415981

Sarj

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe
Zprávy 1.182 Reakce 155 Auto MB w124, 230E, M102, manuální převodovka, EZL, KE-Zhytroneg, ABS, ASD

Tenhle čurák začal po natankování u levé benzínky Jinde v Kirovských lesích jsem vezl Murzu na sever Irkutské oblasti , 124 km, najeto doma, problémy se startováním byl horký, ale ne kritický Měsíc seděl, (taková práce) se kterým to začalo půl kopy vyjel z garáže, vyměnil pneumatiky atd. kroutí se to, chystá se to chytit. to je ono – to je ono. h.y. Nějak jsem to dotlačil do garáže. přišel den, znovu nastartoval na půl kopy, zahřál, nastartoval, v pořádku vypnul, opět seděl asi 260 minut stejným způsobem. A střílí do všech děr, dokud se neochladí na nulu, nezačne. V okruhu 103.940 km nejsou žádní diagnostiki, řekněte mi, laskaví lidé ZY a ráno, když nastartuji, tento zvuk tam není. Řekněte mi, do jakého tématu se mám pustit
Nakonec jsem dorazil bez problémů, Sláva fóru Zvláštní díky Michailovi.

Přečtěte si více
Jak se zahřát ve skleníku, když je venku mráz?

Po zahřátí můžete odpojit konektor od potenciometru a zkusit nastartovat motor. Zkrátka potřebujeme přepnout mozek do nouzového režimu. Pokud nastartuje, tak je problém v elektronice vstřikování a zapalování je v pořádku.
A ABS a ASD s tím rozhodně nemají nic společného

MB w124, 230E, M102, manuální převodovka 4, EZL, KE-Zhytroneg, ABS, ASD, WDB1240231A674644

TIGRR

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe
Zprávy 8 Reakce 1 Auto W124E260
A ABS a ASD s tím rozhodně nemají nic společného

Děkuji, bratře, je to škoda, zastrčil jsem to na špatné místo)))) K tomuto tématu (ABC atd.) Vše v pořádku, vyměnil jsem pneumatiky, vše funguje ještě jednou, DÍKY všem. Sakra, jak mohu uzavřít toto téma? Nebo tu není zavřeno?

Naposledy upraveno: 22. listopadu 2013
WDB1240261B086549
124.026 E
103.940 10 027850
717.433 01 415981

Sarj

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe
Zprávy 1.182 Reakce 155 Auto MB w124, 230E, M102, manuální převodovka, EZL, KE-Zhytroneg, ABS, ASD

Děkuji, bratře, je to škoda, zastrčil jsem to na špatné místo)))) K tomuto tématu (ABC atd.) Vše v pořádku, vyměnil jsem pneumatiky, vše funguje ještě jednou, DÍKY všem. Sakra, jak mohu uzavřít toto téma? Nebo tu není zavřeno?

Myslím, že není třeba nic uzavírat, moderátoři to pochopí)))
MB w124, 230E, M102, manuální převodovka 4, EZL, KE-Zhytroneg, ABS, ASD, WDB1240231A674644

w124e280/95

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe

Zprávy 542 Reakce 102 Auto Was:
W124E280/95. Automatická převodovka: 722433. Motor: 104942. WDB1240281J097073
Nyní:
WDB2110651A022100 City Universal

Můžete mi prosím říct, jak násilně deaktivovat ABS? S autem je potřeba jet daleko, ale má jiné pneumatiky – 19560 vpředu, 19565 vzadu si myslím, že se občas rozsvítí kontrolka a když zastavíte, šlápne na pedál. Co se stane, když odpojíte svorkovnici od řídicí jednotky ABS? A vypne se podle toho ASD?

DV! Vyřešili jste svůj problém a jak? Nebo je to stále tak, v čem byl problém? Mám podobný problém!

Co se může stát při brzdění, jako by se kov třel o kov, přesně při nízkých rychlostech (pod 35-30 km/h). Kvůli tomu se vyvrtaly brzdové kotouče, pak jsem je vyměnil úplně, vyměnil destičky a netrvalo dlouho a to samé se opakovalo. Nevím, jak je to zvenčí, ale v kabině je to slyšet velmi dobře. Dokonce jsem vyměnil i ložiska, když byla vůle a trochu hučení, vše bylo ok, ale tento zvuk zůstal. Co to sakra je? Naskočí ABS pokaždé trochu? Myslel jsem, že ABS se spustilo kvůli různým velikostem, ale ty zimní jsou stejné, žádný hovno, je to stále stejné! Jak jinak si vysvětlit tento zvuk, jako by se o sebe opotřebovaná ozubená kola třela zuby? A to vše, než se auto úplně zastaví. Prosím poraďte! Vděčný!

Sarj

ПоР»ÑŒÐ · овРn, Ðμл Noe
Zprávy 1.182 Reakce 155 Auto MB w124, 230E, M102, manuální převodovka, EZL, KE-Zhytroneg, ABS, ASD

Přečtěte si více
Proč se moje BMW X1 stále vypíná?

DV! Vyřešili jste svůj problém a jak? Nebo je to stále tak, v čem byl problém? Mám podobný problém!

Co se může stát při brzdění, jako by se kov třel o kov, přesně při nízkých rychlostech (pod 35-30 km/h). Kvůli tomu se vyvrtaly brzdové kotouče, pak jsem je vyměnil úplně, vyměnil destičky a netrvalo dlouho a to samé se opakovalo. Nevím, jak je to zvenčí, ale v kabině je to slyšet velmi dobře. Dokonce jsem vyměnil i ložiska, když byla vůle a trochu hučení, vše bylo ok, ale tento zvuk zůstal. Co to sakra je? Naskočí ABS pokaždé trochu? Myslel jsem, že ABS se spustilo kvůli různým velikostem, ale ty zimní jsou stejné, žádný hovno, je to stále stejné! Jak jinak si vysvětlit tento zvuk, jako by se o sebe opotřebovaná ozubená kola třela zuby? A to vše, než se auto úplně zastaví. Prosím poraďte! Vděčný!

Při aktivaci ABS se do pedálu posílají rázy. Čím silněji tlačíte, tím silněji pedál kope.
Známky charakteristické pro tření destičky na brzdovém kotouči. Pro každý případ můžete zkontrolovat ochranný kryt odvodu tepla, možná se ho nějak dotýká.

Musíte také odstranit třmen, možná se jeden z válců zasekl a nyní podložka tlačí na kotouč z jedné strany. Je to nepravděpodobné, ale je to možné.

Řekněte mi, jak deaktivovat protiblokovací brzdový systém. V zimě je to ještě snesitelné, zdá se, že je to na místě, je jasné proč, ale v létě je občas otravné cukání pedálu pod pravou nohou. Chtěl bych tento ne vždy nutný systém zakázat. Když to začne fungovat, tak nějak ztrácíte pocit z ovládání auta.
Pokud někdo ví, řekněte mi. Možná lze dočasně odstranit nějakou pojistku?

DIM85 Zprávy: 247 Registrovaný: 20. října 2010 17:19 Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva DIM85 » 09. srpna 2012, 18:35

sea007 napsal: Řekněte mi, jak deaktivovat protiblokovací brzdový systém. V zimě je to ještě snesitelné, zdá se, že je to na místě, je jasné proč, ale v létě je občas otravné cukání pedálu pod pravou nohou. Chtěl bych tento ne vždy nutný systém zakázat. Když to začne fungovat, tak nějak ztrácíte pocit z ovládání auta.
Pokud někdo ví, řekněte mi. Možná lze dočasně odstranit nějakou pojistku?

No, ve skutečnosti to bylo vytvořeno jen pro udržení kontroly nad autem.
Chcete-li se rozvinout, zkuste se náhle otočit (objet) při současném brzdění na podlahu a vše se vyjasní.

RS FL K04 APR 350+

sea007 Zprávy: 31 Registrovaný: 07. srpna 2011, 10:45 Moje auto: Octavia A5 Rok manufaktury: 2011 Motor: 1.6 MPI Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva sea007 » 09. srpna 2012, 19:45

Proč rovnou na podlahu? Stisknete tolik, kolik potřebujete, pokud to „cítíte“ samozřejmě stroj.
Nebudu se hádat o tom, jak je to pohodlné. Necítím se dobře, když auto škube a pedál pod mýma nohama taky. Je snazší projít kontrolovaným způsobem půl metru. Při aktivovaném ABS je pak obtížné vyvinout potřebnou sílu nohou, aby nedošlo k zablokování a ztrátě zpětné vazby přes brzdový pedál.
Možná někdo ví, jak také dočasně vypnout APS na sezónu?
Vím o tlačítku „ASR OFF“ ve městě je nepohodlné jej zapínat/vypínat stokrát. po zapnutí zapalování a vytažení klíčku zapalování.

Správce DiMRost Zprávy: 7153 Registrovaný: 04. prosince 2008, 12:56 Moje auto: yeti Moje auto: skvělý Rok manufaktury: 2014 Motor: 210 koní Kde: SJM Kontaktní informace:

Přečtěte si více
Jaké květiny kvetou začátkem června?

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva DiMRost » 09. srpna 2012, 23:57

Nechybí ani pojistka pro abs.

sea007 Zprávy: 31 Registrovaný: 07. srpna 2011, 10:45 Moje auto: Octavia A5 Rok manufaktury: 2011 Motor: 1.6 MPI Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva sea007 » 10. srpna 2012, 09:49

Můžete mi říct, co je to pojistka a kde je nainstalována?
Dnes se podívám do návodu.

korol_dorog Zprávy: 176 Registrovaný: 28. září 2011, 02:38 Moje auto: Octaha Rok manufaktury: 2011 Motor: 1.8 Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva korol_dorog » 10. srpna 2012, 11:17

Založil jste nebezpečné téma, možná stojí za to vyměnit pneumatiky, pokud se spustí ABS.

oktan Zprávy: 120 Registrovaný: 10. dubna 2011, 00:12 Moje auto: Octavia II FL Moje auto: Škoda Octavia Rok manufaktury: 2017 Motor: 1,6 Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva oktan » 11. srpna 2012, 13:11

Naprosto souhlasím s Leshou. Při prudkém brzdění by se nemělo aktivovat ABS, ale pouze při nouzovém brzdění! Zkontrolujte pneumatiky! A pro každý případ i brzdové destičky.

nový Zprávy: 194 Registrovaný: 07. prosince 2010, 00:38 Moje auto: je jich hodně, nezmiňuji je všechny Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva nový » 12. srpna 2012, 01:17

octane napsal: Naprosto souhlasím s Leshou. Při prudkém brzdění by se nemělo aktivovat ABS, ale pouze při nouzovém brzdění! Zkontrolujte pneumatiky! A pro každý případ i brzdové destičky.

A taky ty tlumiče hlavně ty přední KONTROLA Když se dostane na ostřikovač, tak se ABS zblázní a pedál prostě bez efektu odpuzuje!

sea007 Zprávy: 31 Registrovaný: 07. srpna 2011, 10:45 Moje auto: Octavia A5 Rok manufaktury: 2011 Motor: 1.6 MPI Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva sea007 » 21. srpna 2012, 20:35

Najeto 23tis km. Na pneumatiky, destičky a odpružení si nestěžuji, vše původní je stále tam.
ABS fungovalo jen párkrát na normálních silnicích, kdy jsem prudce brzdil ve 130 km/h. Chod je plynulý – normální. I když se mi zdá, že to bylo málo platné. Neříkám, že auto zpomalilo nějak výrazně rychleji.

Když nebrzdíte na hladkém asfaltu, ale na „našem obyčejném městském“ asfaltu, který má nerovný povrch nebo jakýsi násep (zejména na vjezdech/výjezdech, zatáčkách), aktivuje se ABS. A v tomto případě se mi zdá, že to všechno jen zhoršuje. Pokud ho nemáte, plazíte se, ale alespoň plynule, rovnoměrně, předvídatelně. A něco s ní není v pořádku. Mám uvolnit brzdu nebo ji mám držet celou? A auto sebou cuká a pedál taky.

Zkrátka mě tento zázrak pokroku dráždí po celém městě. A jeho účinnosti na sucho moc věřím.

Sanya 61 rus Zprávy: 156 Registrovaný: 11. ledna 2012, 00:22 Moje auto: Škoda Octavia Rok manufaktury: 12.2011 Motor: 1.6 MPI Kde: Volgodonsk Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva Sanya 61 rus » 21. srpna 2012, 23:57

sea007 napsal: Najeto 23tis km. Na pneumatiky, destičky a odpružení si nestěžuji, vše původní je stále tam.
ABS fungovalo jen párkrát na normálních silnicích, kdy jsem prudce brzdil ve 130 km/h. Chod je plynulý – normální. I když se mi zdá, že to bylo málo platné. Neříkám, že auto zpomalilo nějak výrazně rychleji.

Když nebrzdíte na hladkém asfaltu, ale na „našem obyčejném městském“ asfaltu, který má nerovný povrch nebo jakýsi násep (zejména na vjezdech/výjezdech, zatáčkách), aktivuje se ABS. A v tomto případě se mi zdá, že to všechno jen zhoršuje. Pokud ho nemáte, plazíte se, ale alespoň plynule, rovnoměrně, předvídatelně. A něco s ní není v pořádku. Mám uvolnit brzdu nebo ji mám držet celou? A auto sebou cuká a pedál taky.

Přečtěte si více
Nejúžasnější a nejúžasnější červené růže: 20 odrůd s fotografiemi

Zkrátka mě tento zázrak pokroku dráždí po celém městě. A jeho účinnosti na sucho moc věřím.

Souhlasím, je tu takové nepohodlí, zažívám to 5 let! Ale je potřeba si na to prostě zvyknout. Když ABS začne fungovat, uvolníte pedál a pak znovu sešlápnete a auto se chová jinak. I když jsou chvíle, kdy to potřebujete nechat smyk. na to je ruční brzda. Zachránil mě více než jednou. Obecně platí, že musíte jet pomaleji, pak bude vše v pořádku. Hodně štěstí na silnicích.

alex_018 Zprávy: 206 Registrovaný: 28. ledna 2011, 01:05 Moje auto: A7 Rok manufaktury: 2014 Motor: 2.0 TDI Kde: Rostov-on-Don Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva alex_018 » 22. srpna 2012, 00:44

ABS mě rozzuřilo jen v zimě, když jedete po zasněžené vozovce a šlápnete na brzdu, slyšíte jen náraz a na předchozím autě bez ABS (na stejných gumách) prakticky žádné zpomalení není, za těchto podmínek kola; zablokovali a odhrnuli před sebou hromadu sněhu, což auto rychle zpomalilo. A v létě mi odněkud vylezly několikrát excentry (s písmenem M) a objel jsem je s nouzovým brzděním a není pravda, že v autě bez ABS bych stihl odblokovat kola a vyhnout se kolize. Takže mám dvojí pocit.

korol_dorog Zprávy: 176 Registrovaný: 28. září 2011, 02:38 Moje auto: Octaha Rok manufaktury: 2011 Motor: 1.8 Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva korol_dorog » 22. srpna 2012, 00:50

Pak vyměňte pneumatiky, protože. běžné G, (měl jsem Kama Euro, znám Vianuti v rádiusu 15 nebo tak nějak) je kořenem všech problémů. Špatné adhezní vlastnosti – abs je aktivován.

sea007 Zprávy: 31 Registrovaný: 07. srpna 2011, 10:45 Moje auto: Octavia A5 Rok manufaktury: 2011 Motor: 1.6 MPI Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva sea007 » 22. srpna 2012, 14:24

Mostové pneumatiky: letní TURANZA ER300 (originál); zimní BLIZZAK REVO GZ.
Myslím, že ABS se vyplatí na ledu, dešti a rozbředlém sněhu. V zimě se snažím zastavit auto motorem, teprve na konci brzdění sešlápnu brzdový pedál.
Dnes jsem zkusil prudce zabrzdit auto. Na dobrém hladkém asfaltu ABS nefunguje, pokud funguje, je hladké a pedál na to reaguje lehce a plynule, auto necuká. Samozřejmě jsem nebrzdil moc prudce, takže jsem čelo narazil do skla.
Něco jiného je to na asfaltu s drobnými nerovnostmi (důlky, flíčky) a hromadou prachu a kamínků (i když jich není moc). To lze popsat jako: “WASTE-TA-TATA-TATA”

Závěr: potřebujete vypínač. K dispozici je ABS, stejně jako ASR. Vypínejte ho, až když jste si naprosto jisti, že ABS nebude potřeba (například jste šli pomalu do obchodu koupit chleba).

DIM85 Zprávy: 247 Registrovaný: 20. října 2010 17:19 Kontaktní informace:

Re: Jak deaktivovat ABS?

zpráva DIM85 » 23. srpna 2012, 07:01

Rusové jsou takoví – hlavní věcí je zpackat vypínač
Nazujte normální pneumatiky a začněte konečně cítit svá auta včetně brzd. Pro ty, kteří jsou obzvláště na pochybách o potřebě, mohou pomoci abs-kleště a pojistka.

RS FL K04 APR 350+

korol_dorog Zprávy: 176 Registrovaný: 28. září 2011, 02:38 Moje auto: Octaha Rok manufaktury: 2011 Motor: 1.8 Kontaktní informace:

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button