Motocykl Suzuki Djebel 250 byl vyroben na podzim roku 1992. Jeho předchůdcem je Suzuki DR, od kterého nový model dědí stejný motor s chlazením cirkulace vzduch / olej a obrácenou přední vidlicí, který se používá také u modelu DR-250S. Kromě stávajících atributů byl přidán velký světlomet s ochrannou sponou. Palivová nádrž zůstává nezměněna. Kolo se vyrábělo až do roku 1994. Přehled motocyklu Suzuki Djebel 200 je uveden níže.

popis

Model motocyklu Suzuki Djebel 200 se na domácím japonském trhu poprvé objevil v roce 1993 jako náhrada za zastaralý model Suzuki SX 200 R. Na zahraničních trzích se Suzuki Djebel 200 vyráběl pod názvem Suzuki DR 200 SE. Model vydržel do roku 2005, poté byl oficiálně ukončen a již se neprodával. Suzuki Djebel 200 je dvouúčelový motocykl navržený tak, aby se mohl pohybovat po jakékoli kvalitě povrchu a jakémkoli povrchu. Model se liší jednoduchostí, spolehlivostí a nenáročností na obsluhu.

Ahoj Cítím životem stálou touhu po svobodě pohybu, hledám cestu k ní dotykem.

Motocykly jsou součástí mého života již několik let. Ve velkém městě jsem zvolil dvě kola především proto, abych se mohl alespoň půl roku cítit jako člověk, a ne šťastný prvek dynamicky se rozvíjejícího městského systému. Samozřejmě, kolo jsou také emoce z procesu. Ale vyždímaný pravidly a zdravým rozumem v hustém provozu se z ušetřeného cestovního času radši vyšvihnu.

Vytrvalost, s jakou efektivní kapitáloví manažeři mění mé město, je chvályhodná. Stále častěji přemýšlíte, zda trávit volný čas mimo autobusové pruhy, placená parkoviště, dvory ucpané auty a obecně od města. Poté, co se Moskva vzdala aut, začala nadávat na motocykly, zužovat jízdní pruhy a zavěšovat kamery „do ocasu“. Cestování na motorce se stalo novým odbytištěm při hledání svobody.

Rusko mimo moskevský okruh žije svobodněji. Z bohatého výběru zajímavých míst se vám zatočí hlava. Federální dálnice vás dovedou téměř do jakéhokoli regionálního centra, kde se turistům prodá čínský magnet a Big Mac. Ke skutečným kráskám je třeba odbočit stranou. Výsledek práce ne tak efektivních krajských lídrů není hodný chvály, ale zvláštním způsobem se výsledek blíží hlavnímu městu. Množství dostupné infrastruktury na osobu je mírně vyšší než nula. Nejsou zde žádné dopravní zácpy, ale ani silnice. Omezená svoboda pohybu na silničním kole u nás začíná být patrná. Tady jsou krásky, poblíž, ale zkuste jet nahoru. Poprvé přemýšlím o přizpůsobenější dopravě.

Tady se ukazuje, že na pokyny prozíravých marketérů už chytří inženýři přišli na všechno. Nekompromisní crossover, který má všechno: pohodlí, výkon, 21. kolo a obrovské kufry, by měl být perfektní volbou pro dobrodružného městského romantika. Naprostý nedostatek charismatu byl sice trapný, ale v lesích nebylo moc co na nikoho zapůsobit.

Při studiu tématu na YouTube jsem narazil na zvláštní vzorec – videa s turistickými endury se od videí s RT a GoldWingy liší jen málo. Je to nuda, až na zábavné pády vybavených jezdců monumentálních hus ve vyjetých kolejích z „SUV“ a hrdinské pokusy zachránit hrozivé dobrodruhy z neškodných louží 10 metrů od dálnice. Následná vlastní jízda na 200. Tigeru tušení potvrdila. Na vysoké XNUMX+kg motorce dokážou dobýt směr pouze pro-rideři z reklamy, ale v reálném životě se zdá, že tourenduro je vynikajícím doplňkem do timberlands a jen málo přidává svobodě pohybu.

Motocykl VN 250V Eliminator: specifikace, foto, video

Mnohem zajímavější bylo sledovat, jak se provokativně řítí po jakýchkoli stezkách a bezstarostně shazují své XR, KLX a další TTR „lehké enduristy“ z kopce. Terénní “šek” s čísly – to je to, co potřebuji.

Zahájeno hledání. Nebyl jsem rád, že ještě nejsem připraven vzdát se své „ulice“ ve prospěch jediného malokapacitního tanku pro všechny příležitosti. Takže vezmu druhé kolo a to je investice navíc. Proto byl rozpočet stanoven skromně. Líbil se mi nový levný Číňan, ale rozhodl jsem se hrát na jistotu a připlatit si za postaršího Japonce. Ano, 12 let, ano, vypadá na 30, ale z nějakého důvodu vzbuzoval pocit sebevědomí, jako zkušený dědeček na houbaření.

Koupil jsem si Suzuki Djebel 200 bez váhání, když jsem to viděl naživo. Kulatý světlomet, zrcátka, uklizeno a blinkry, přední blatník s háčkem, zadní s lopatou, zkrátka naprostý pocit dobré věci, prověřeno časem. Tohle rozhodně nebude fňukat na žádné venkovské silnici. Trochu v rozpacích, jak to projet “civilizací”?

Ukázalo se, že ve městě tento malý hrbáč jezdí jako zajíc. Vesele startuje, přestavuje a jede tam, kam ne každé kolo. V dopravních zácpách uteče každé hajabuse. Hlavní je nebát se – nejsou na něm brzdy. Přední kotouč je ozdobný, zadní buben má dvě polohy zapnuto a vypnuto.

Na dálnici je nálada jiná. Držíme 80, jedeme pro kamiony, pozorujeme krajinu. Pokud bydlíte daleko od hlavních silnic nebo radikálně severského skladiště, pak se můžete dostat i vysoko. Měkká jízda, široké sedlo, nekonečná nádrž (když jsem na ní ujel 480 km) a pocit z každého mechanismu. Dá se vystřelit až na 120, ale sténání motoru ve vysokých otáčkách se rozhodně nedá vydržet. Obecně platí, že boj na dálku je skutečný, ale je kontraindikován pro nervový systém uspěchaných lidí, jako jsem já.

Proto ho předběhl na daču blíže k místům budoucích tažení. Místo toho, abych rozšiřoval svou aureolu pohybu, tak jsem ji prostě doplnil.

A vyrážíme. Využil jsem každé příležitosti k jízdě, protože se mi to líbilo. Padl, vstal a znovu spadl. Motocykl snadno snesl šikanu nepředstavitelnou pro silniční techniku. Nějaká dětská rozkoš – válím si, kam chci. Boule, paseky, brody, hlína, primery. Neustálý pocit boje s technikou a přírodou. Plné ponoření do procesu, který jsem dlouho nezažil, jízda na rovných cestách.

Zařízení bylo podle očekávání promyšleno a přizpůsobeno. Motor bez vršek, ale táhne jako traktor. Nízké sedlo mi i na mých 172 cm umožňuje nohu kdykoliv vyměnit, velmi měkké odpružení mi umožňuje jízdu po čerstvé ornici vsedě a brzdy stačily.

V určitém okamžiku jsem měl pocit, že jsem dosáhl slušné úrovně bruslení. Všechno okolí bylo v tu chvíli prozkoumáno a já jsem opravdu nechtěl jít na bodnutí daleko. Zájem o takové enduro začal mizet. Začal jsem si všímat nedostatků: potíže se startováním po volnoběhu a při nízkých teplotách, pomalá odezva na plyn, geometrie neupravená pro jízdu v racku, nechutný zvuk výfuku. A pak se můj enduro komplic nabídne, že půjde ke konkurenci. Je tu, říká, „hobby“ třída, ukážeme, co umíme. Znovu se ve mně probudilo vzrušení a touha po dobrodružství.

Naložili jsme motorky do pickupu a vesele odjeli. Nechci se rozepisovat o tom, co se dělo dál. Zkrátka jsem si uvědomil, že nemůžu absolutně nic. Průjezd více či méně vytrvalou překážkou je nad moje síly. Jediné, co jsem mohl udělat, bylo včas odjet ze závodu a šetřit techniku. No a pěkně pro pobavení zbytku účastníků. Tolik pozornosti pravděpodobně tento motocykl nezažil ani v době prvního představení veřejnosti v roce 1993. Majitelé KTM, WR a dokonce i Avantisov si kroutili prsty na spáncích, tleskali rukama po rameni a radili jim, aby šli domů.

Motocykl RC211V: specifikace, foto, video

To, že Djebel 200 zjevně není na klády, skály a útesy, jsem uhodl. Ale to, že jsem jako endurista úplná nula, mě překvapilo. Byly ve mně nové hranice svobody pohybu.

Před dvěma týdny se Jeb snadno prodal muži, který by s ním jezdil na houby. A včera jsem si koupil “novou čínskou KTM” bez titulu a závazků vůči státu. 7 let po prvních lekcích jsem se opět chtěl naučit jezdit na motorce. Schopnost pohybovat se nejen po jakékoli cestě, ale jakýmkoli směrem je vnímána jako nový cíl.

“Pasaremos!”

Технические характеристики

Model: Suzuki Djebel 200 (DR 200 SE)
Typ: Enduro
Rok výroby: 1993 – 2005
Typ motoru: 1-válec, 4-taktní,
Pracovní objem: 198 ml cm.
Chlazení: Vzduch
Vrtání a zdvih: 66 x 58,2 mm
Komprese: 9,4:1
Počet ventilů na válec: 2 SOHC
Systém přívodu paliva: Karburátor Mikuni BST 31
Typ zapalování: Elektronické (CDI)
Maximální výkon: 20 hp při 8500 ot./min
Rozměry: 2150 x 805 x 1150 mm
Výška sedadla: 810 mm
Rozvor: 1405 mm
Kapacita palivové nádrže: 13 l.
Suchá hmotnost: 108 kg.

Recenze motocyklu Suzuki Djebel 200 (DR 200 SE)

Aktivně ho používám v krymských horách a na silnicích. Skvělé kolo za ty peníze. Koupeno mnou za 1850 zelených. Okamžitě vyměněn řetěz, řetězová kola, olej, oba filtry a ložiska kol. Vše ostatní je ve výborném stavu. Zatím jsem ani na Krymu nenašel ten kopec, do kterého mě netáhne. Na malé výlety to je ono. S ohledem na jeho spotřebu 3,5 litru. O dlouhém dosahu na něm. Koupil jsem ho v Kyjevě a sám jsem s ním jel do Simferopolu. V 6 ráno odešel v 16 byl doma. cca 850 km. Udržel průměrnou rychlost 95 km (zkoušel 100). Jel jsem v režimu — tankování-plná nádrž-5 minut káva, tankování-plná nádrž-5 minut káva, tankování-plná nádrž-5 minut káva, tankování-plná nádrž-5 minut káva. Neodpočíval jsem déle než 15 minut. Normální i při mé váze 125 kg. Na dálkové ježdění jsem ale zvyklý už od motocyklu YAMAHA YBR-125.

Mot je obecně v pohodě. Cestoval jsem ze sezóny (364 dní)))) jen jsem se radoval. i přes to, že motorka šla, za drahou a se zárubní. a pak jsem to obecně chladně zničil (z nezkušenosti) Teď si vezmu TTR Reid a stejně obnovím hmoždinky pro svou ženu! (ale zdá se mi, že na něm budu jezdit častěji než ona))) Pohodový moták, ale svérázný.

Pokud si vyberete správné kolo, pak velmi dobré.
Sezóna je pryč. Na jednu stranu to chci vyměnit, zkusit jiné, ale nemůžu najít něco jiného pro své úkoly. Pro mě byl nejlepší Jebel 200.
výhody:

Motocykl TX650A: specifikace, foto, video

– Lehké, s velmi nízkou první a dobrými spodky. Na standardní hvězdy to jede pomalu, kde zbytek buď potřebuje spěchat, nebo spálit spojku.

— Nízká, na svazích je velké plus.

– Sedlo není příliš úzké, pokud jedete sami.

– Nádrž je prostorná, výkonová rezerva na jedné čerpací stanici velká.

– Úzké, ve městě, v zácpách, kde všichni stojí.

– Světlomet výborný, kufr.

— V zimě jsou zadní brzdy.

— Jednoduché a spolehlivé. Pokud ne zabit.

– Lehký, na dráze odfoukne. Je děsivé nechat to na dvoře, 2 lidé to mohou snadno zvednout a odnést.

— Zdá se, že přední vidlice je slabá, možná není dostatek výkonu.

– Můžete jet po dálnici, ale ne moc dobře. Pěkný. Po 80 dynamice pomalé a brzdy.

– Zdroj motoru menší než 250

Účel tohoto motocyklu: pro cestu na průměrnou vzdálenost. Jedná se o velmi lehké tourenduro. Ukazuje se, že nemá konkurenty.

Zdá se, že si můžete vzít Jebel 250, ideální na cesty, ale zvýšení hmotnosti a cena jsou o 80% dražší než Jebel 200.

Mnozí si však berou dvě stovky a také 250 Jebelů na lyžování v okolí. Proto se prodávají po. Najdou se i v okolí, ale jsou spíše pro „trampy.“ Ne nadarmo je na nádržích nápis: „na turistiku“.

Před 200 týdny mi z Japonska přivezli Susie DJEBEL 2 (už podle jména). Bydlím v malém městě v Moskevské oblasti. 50 km od mkad. les poblíž. pole v okolí. toto je dobrý mod. 98. ročník ale dám 2005-7. Všechno je v pořádku. na trati je to s brzdami těžké a s předjížděním musíte počítat předem. ale pokud pracujete pouze s rychlostmi, tak problém odpadá. na hřišti tak plival! Co si myslíte o tom, kde je ulička a pád. ))))) dal 150000 XNUMX a rád kněžím. není to moták. tohle je auto.

Popis motocykl Yamaha RD 200 1979 je ve frontě na zveřejnění článku.
Oznámení:
Dnes se pro téměř každý motocykl, který se narodí na světě, snaží marketéři vydobýt své vlastní místo. Tenhle je silniční sport, tenhle je cestovní enduro. Do jaké třídy ale zařadit motorku, do které od všeho trochu? Dobré kolo by mělo mít spolehlivý motor, pohodlnou ergonomii a snadnou ovladatelnost.

Motocykl Yamaha Yamaha RD 200 1979 1979Motocykl Yamaha Yamaha RD 200 1979 1979

Yamaha RD 200 je v Rusku velmi oblíbený motocykl vybavený motorem o nízkém výkonu 20hp. Navzdory tomu, že dobré modely motocyklů mají velmi solidní cenu a sezóna jejich použití je relativně krátká, trh s motocykly se rychle rozvíjí. A pokud věříte slovům prodejců, pak se některé modely nedávno vydaných motocyklů na začátku sezóny prodávají jako horké koláče a modely přivezené do Ruska zjevně nestačí plně uspokojit spotřebitelskou poptávku.

Motocykl už dávno není alternativou k autu a jsou zapomenuty doby, kdy se tato výbava kupovala jen proto, že na plnohodnotné auto nebylo dost peněz. Dnes lze dvoukolky v mnoha případech nazvat zázraky techniky a jejich cena se dá srovnat s cenou prestižních vozů.

Mnoho lidí si začalo pořizovat motorky jako koníček, protože jízda na nich nebo dokonce jejich sbírání se pro mnoho lidí stalo dobrou zábavou. Mnoho motocyklů, jako je Yamaha RD 200, jehož technické vlastnosti umožňují označit tento model za prestižní značku, jsou žádané mezi začátečníky i zkušenými motocyklisty.

Motocykl R32: specifikace, foto, video

Pořízení nového motocyklu Yamaha RD 200 modelového roku 1979 je v současné době nereálné, neboť jejich výroba byla před 37 lety zastavena. Současně má Yamaha RD 200 vynikající technické vlastnosti, takže mnozí se snaží koupit, ne-li novou, pak alespoň použitou verzi.

Motocykly se zdvihovým objemem motoru 195 ccm / 11.8 cu-in cu. viz, objevil se jako výsledek dlouhé práce vynálezců, kteří se snažili vytvořit model, který není ve výkonu horší než ostatní možnosti motocyklů. V některých případech nejsou tyto modely nejen podřadné, ale také před ostatními motocykly, protože mají minimální spotřebu paliva a další vynikající parametry.

Yamaha RD 200 patří do běžné třídy motocyklů s velikostí motoru od 125 do 250 kb. cm Zpravidla se jedná o lehké a relativně málo výkonné motocykly. Zde získáte příjemné ovládání, snadné řízení a nízkou hmotnost motocyklu. Proto jsou takové motocykly vhodné téměř pro každého začátečníka bez ohledu na jeho vlastnosti. Výjimkou jsou motocykly s dvoutaktními motory třídy „sport“ a „cross“, protože motocykly této třídy jsou výkonnější a extrémně ostřejší v reakci na sešlápnutí plynu, což je také nenutí poslušné ovládání.

Přejděte na celou řadu motocyklů Yamaha, na této stránce naleznete další ročníky motocyklů Yamaha RD 200 a informace o nich

Motocykly s podobnými vlastnostmi jako RD 200:

Zobrazují se podobné motocykly v limitu 5 ks, prohlédněte si všechny podobné jako RD 200

Cena Yamaha Yamaha RD 200 na prodej inzeráty

* Pozornost! Pod maximem, průměrem a minimem motocyklu Yamaha Yamaha RD 200 na této stránce je uvedena průměrná cena pro prodej na internetu bez zohlednění roku výroby, konfigurace a generace modelu motocyklu.

Statistiky prodeje Yamaha RD 200 podle regionů Ruské federace (jako akcie)

Moskva 11.80 % 11.80 % na prodej v Moskvě Petrohrad 8.20 % 8.20 % na prodej v Petrohradě Krasnodarský kraj 6.40 % 6.40 % na prodej v Krasnodarském kraji Moskva obl. 5.40 % do moskevské oblasti na prodej 5.40 % Primorsky kraj 4.40 % 4.40 % na prodej v regionu Primorsky kraj Sverdlovsk. 3.70 % Do Sverdlovské oblasti na prodej 3.70 % Khanty-Mansi Autonomous Okrug 2.60 % 2.60 % na prodej v Khanty-Mansi Autonomous Okrug Samara region. 2.40 % do regionu Samara 2.40 % na prodej Tatarstánu 2.40 % 2.40 % k prodeji Tatarstánu Krym 2.20 % 2.20 % k prodeji Krymu

• Moskva 11.80%

Motocykl Triumph Tiger 1050 Sport 2016

Motocykl Triumph Tiger 80 1937

Motocykl Hyosung GT 650R FI 2010

Pět náhodných článků o motocyklech:

Java 634-8-00

Modernizace Javy Od zahájení dodávek nového silničního motocyklu Java-634 do Sovětského svazu uplynuly zhruba tři roky. Nejprve to byla modifikace Java 634.01, poté – Java 634.04, která se v některých detailech lišila od první. Českoslovenští specialisté pečlivě prostudovali zkušenosti z provozu strojů i připomínky a přání sovětských motocyklistů, vyslovené zejména na setkáních JAVA přátel v SSSR, a provedli řadu konstrukčních změn. Díky tomu výrazně vzrostly technické a spotřebitelské kvality stroje. V zájmu bezpečnosti provozu byly navíc zavedeny některé novinky, diktované nejnovějšími sovětskými normami. A od začátku letošního roku se v závodě Jawa začala vyrábět úprava, která dostala označení Jawa 634.8.00. V čem se liší od svého předchůdce? Barva okamžitě upoutá pozornost – je červená, ne třešňová, jak tomu bylo dříve. Na levém řídítku se objevilo zrcátko, které vám umožnilo vidět situaci zezadu.

Motocykl F650CS Scarver: specifikace, foto, video

Java 634-01. Podrobný popis novinky

Seznamte se s novou Javou V letošním roce jsou v SSSR oblíbené motocykly YAVA-250 a YAVA-350 modely „559-07“ a „360-00“ nahrazeny modelem Java 350 model 634-01. Motoristé již o tomto novém motocyklu vědí z článků publikovaných v časopisech Za Rulem (1973, č. 12) a Czechoslovak Motor Review V čem se tento motocykl liší od svých předchůdců) O sdělení jsme požádali zástupce Svazu zahraničního obchodu Motokov » Yana BUZEKA.Nový stroj byl vyvinut s přihlédnutím k bohatým zkušenostem získaným při provozu motocyklů JAVA, kterých bylo do SSSR do dnešního dne dodáno téměř milion. Je třeba poznamenat, že tyto motocykly byly určeny hlavně pro práci na silnicích poměrně vysoké kvality. Nicméně, jak víte, především díky mimořádné spolehlivosti motorů se motocykly JAVA dostaly i do takových oblastí vaší rozlehlé země, pro které v podstatě nebyly určeny: toto.

Tipy pro majitele těžkých motocyklů

já to tak dělám. Autorem navrženého materiálu je inženýr S. NAUMOV z města Irbit, zkušený motocyklový turista, který se opakovaně účastnil dálkových a těžkých zkušebních a turistických cest na motocyklech Ural. Jeho doporučení, podložená a ověřená zkušenostmi, budou bezpochyby užitečná všem majitelům těžkých motocyklů. A možná nejen oni. Pro usnadnění prezentace jsem své návrhy rozdělil podle témat. A začnu elektrickým vybavením. Pro usnadnění instalace dvou sériově zapojených baterií ZMT-6 je třeba ze staré motocyklové kamery odříznout prstenec o šířce 30 mm a nasadit jej na dvě plechovky najednou. A lépe – dva takové kroužky, které je umístí na horní a spodní část plechovek. Rýže. 1. Propojení svorek dvou baterií destičkou, instalace pryžového kroužku o šířce 30 mm. Doporučuji propojit póly „+“ jedné baterie a póly „-“ s jinou nerezovou nebo pocínovanou měděnou deskou (obr. 1) a z toho vyvodit závěry.

Majitelé IZH Planet Sport

U těchto nejnovějších motocyklů je zadní část tlumiče zvednutá, aby se zlepšila plavnost. Nyní, abyste mohli odstranit osu při demontáži zadního kola, musíte odpojit tlumič. Tomu se lze vyhnout vložením osy na pravou stranu, k čemuž stačí snížit tloušťku podložky instalované pod maticí osy na polovinu. * * * V časopise “Behind the Wheel” bylo oznámeno, že namísto standardního reléového regulátoru IZH-RR2S, který je poměrně obtížné zakoupit, můžete použít relé z nejnovějších modelů vozu Moskvič. Ještě pohodlnější je použít napěťové relé PP380 od Zhiguli. Pro jeho instalaci nemusíte hledat jiné místo, protože se nachází na místě předchozího (to je výhoda). V. PALAGIN15, Novočerkassk, Rostov sho.

KMZ Dněpr MT-9. Oznámení

Recenze novinky Není tomu tak dlouho, co motocykl MT-8 položil základ rodině Dnepr K-650 a na konci loňského roku ustoupil svému nástupci MT-9 na dopravníku Kyjevská motorárna.Nový Dněpr se zbavil některých neduhů předchůdce a získal navíc řadu cenných vlastností. Týká se to především pohonné jednotky – motoru a převodovky. Jezdci těžkých motocyklů vědí, jak těžké může být otočit se v úzkých nebo vytáhnout naložený stroj z bláta. Pro majitele MT-9 jsou tyto postupy značně usnadněny – jeho skříň je vybavena převodem pro couvání. U těžkých motocyklů je také poprvé použita další novinka – automatické vypínání spojky při řazení. Mimochodem, samotný spínací mechanismus prošel rekonstrukcí, díky které se výrazně zvýšila spolehlivost a přehlednost jeho chodu. Zařazení neutrálu je indikováno snímačem a.