Rozhodl jsem se napsat první příspěvek. Účelem tohoto opusu je vyprávět o trápení volby PRVNÍ strýcova motorka 32 let. Co, jak, proč a za kolik!

První motorka pro mého strýce ve 32 letech a kterou z nich jsem si vybral! Moto, Pitbike, 32 let, Video, Dlouhý příspěvek

úvodní: správná kategorie A, M – ne, je tam jen B. Předtím jsem motorku viděl jen na vzdálenost pár metrů.

Takže brzy budu 32 roky starý, a rozhodl jsem se udělat si malý dárek. Jako dítě jsem jako většina kluků chtěl něco s dvoukolovým motorem. Ale nějak to nevyšlo, táta to zakázal a mně se zřejmě moc nechtělo.

Tak co máme? Neexistují žádná práva kategorie A, neexistují ani paní a další věci. Existuje pouze B. Moped už potřebuje alespoň M, ale do 50 kostek se zdá, že B bude stačit, ale tady si nejsem jistý.

Venku je léto, počasí šeptá, slavíme Den námořní pěchoty s mým tchánem (bojoval se mnou, ČAD a na některých místech, o kterých ani nevím, kde to je). Slavíme tiše, mírumilovně, bez výkřiků „Kde jsme, tam je vítězství“ na dvoře soukromého domu. Dobrá nálada, svědění rukou

Začal jsem vlnit nástěnky, hledal jsem a dostával jsem oznámení poštou. Zaujala mě cenová relace do 30 000 rublů, ideálně ještě levněji, protože doma rekonstruujeme, spíme s manželkou na gauči a ona, moje milovaná žena, nebude chápat, proč jsem dal domů TYRCHIKA místo postel.

Co bylo v možnostech?

Pozorovala Já tyA Planety – no, tyhle obrázky jsou milované od dětství, ale tohle je hemoroid. Pro ty, co se v nich rádi šťourají – štěstí, pro mě je to hemeroid, jelikož mám čas jen na vyjížďky. Ale stejně chci, tenhle zvuk je cinkot, cinkot, cinkot, pro mě je to jako písnička.

Skútry okamžitě smetena stranou, duše jim nelhala. I když tady je malé disclaimer, moje fotka, kterou jsem pak koupil pro deshmana. Ale o tom později.

Také začal sledovat tzv PITbikes. Nejlevnější a nejlehčí motocykly, které spadají do kategorie „sportovní vybavení“. A to znamená, že jízda na DOP (veřejné komunikace) je zakázána. Zde narazíte na jeden z orgánů.

Obecně platí, že jízda kromě trati, která je certifikována pro motokros, je NEMOŽNÁ.

Moje priorita byla – PITbike Číňan, skútr (byly tam i japonské DIO, ale buď cena nebo stav), ruská technologie (IZH, Jáva, Ural, Dněpr). Mimochodem, nikdy předtím jsem na motorce neseděl. Dokonce jsem viděl, že skútr veze pouze jinou osobu.

Měsíc jsem prohlížela oznámení a konečně našla to, co jsem si teď koupila. Podle legendy si PITbike před měsícem koupil synovec, který náhle odjel do své historické vlasti v Izraeli. Legenda je taková, ale to není to hlavní, já sám si to dokážu vymyslet. Podle kontrol byl Pete skutečně koupen před měsícem v obchodě v mém městě a vzhledově byl jako nový.

Když to například porovnáte s tím, jak to vypadá teď, tak za dva týdny jízd jsem to už párkrát shodil. A na laku kovu se objevily škrábance a plast v místech polepu už tak chytrý není.

Před koupí jsem hledal rady na motorkářských fórech. Musím hned říci, že mohou existovat adekvátní, ale rady nejsou vždy užitečné. Jasně jsem věděl, co chci zkusit, ani mě nenapadlo si hned koupit Suzuki za 250 kubíků a makat.

Pokud teď někdo přemýšlí o koupi prvního moto, aby si obecně vyzkoušel co to je a jak to je, tak bych si koupil PITbike. Pro mě je motorka svoboda! Motorkáři si proto dělají legraci, že dříve nebo později všichni přejdou na enduro.. Můj PIT a enduro nejsou nijak zvlášť kompatibilní, ale klidně může vyjet do lesa, na hrboly a prostě na trávu, kde není cesta.

Motocykl K-Pipe 125: specifikace, foto, video

Řeknu vám, co to je, pokud jde o emoce a trochu skromné ​​zkušenosti s vlastnictvím kola PIT.

Takže kola PIT jsou jiná a stojí jinak. Nejlevnějším segmentem je levná Čína. Všechny vypadají stejně, jen nálepky jsou jiné. Sledoval jsem například IRBIS TTR125, je jich docela hodně, jsou velmi oblíbené. Rozdíly s mým REGULmotem jsou pouze nálepky. Karburátor je stejný, spojka stejná, kliky brzdy a spojky jsou stejné. No, nemám světlomet a rychloměr (který na Irbisu ukazuje teplotu na Měsíci).

Hmotnost PITbike je 67 kg, ale na vzhledu to nedáte. Začíná se elektrickým startérem, neboli kicksartrem (taháte nohou). Může dosáhnout rychlosti 80 km za hodinu, pokud fouká vítr a je z kopce. Sám jsem maximální rychlost nezkoušel, je to z YouTube. Moje maximální rychlost GPS je 55 km/h. No, tohle není technika, na které musíte jít rychle a daleko. 125ccm, syntetický olej, výměna se měří v nádržích. Čili po 30 nádržích mám výměnu oleje. Bruslil jsem 2 nádrže, nádrž 3.7 litru. Nádrž vydrží dlouho.

Pak, jak někteří psali, mě omrzel. Nebo spíš ne, stal se mi malý. A chtěl jsem sám sebe 250 ccm, a začal tento prodávat a hledat Číňana s větším kubátorem. Ten jsem prodal bez ztráty ceny a celkem rychle ho jeho otec vzal synovi.

Do prodeje bylo na nástěnkách vyřízeno, co jsem chtěl, zůstalo jen „drahé“. Myšlenka je jednoduchá, mimo sezónu je jednodušší koupit větší kolo – levnější! Tuto myšlenku jsem již odložil. Ale. Jednoho rána jsem zachytil smutný pohled mého psa. Řekl – majitel, SHO pro byznys, když se opět řítím v terénu rychlostí 40 km za hodinu.

Řekl jsem manželce, že jsem šel nakoupit jestřába, našel jsem si inzerát na samotného deshmana, trochu víc nahodil a na autobus pustil skútr. Tenhle zázrak vypadal takhle! Na fotce je mimochodem výše, tak sem přilepím video.

Jelikož nemám práva kategorie M, nemám ani práva kategorie A, projížděl jsem po polích, kde jsem kupodivu nepotkal jediného houbaře! Naštěstí jsem nastudoval všechny stezky na pitě, takže jsem za něco málo přes hodinu zdolal asi 30 km terénních a houbařských cest. Pravda, dvakrát jsem zabloudil, jednou jsem došel na místo, kudy se dá projet jen „přespolní“ cestou a tato stolice tam „není“.

Pes schválil, podle gps jsme zjistili, že pes za dva týdny bez běhání vyrostl a trochu zlenivěl a shodili maximální rychlost z 40 km/h, až 35 km/h.

V důsledku cesty se skútr projevil nejednoznačně. Červená zóna začíná na 45 km v hodině, ale jelikož je tam pístový motor se 72 kubíky a rychloměr pod 50, zrychlil jsem na 55. V terénu jede po rýhované 50 km v hodině.

Oproti „pitbiku“ jde o přepravu pro dědečky. Variátor je samozřejmě zeher téma. Obecně jsem na to spláchl recenzi, oznámil jsem Avito a další den mi to bylo odebráno za cenu.

I když tato věc byla perfektní pro mé potřeby. A mám málo potřeb ohledně této techniky. Vyvenčit psa na pole, zajet přes pole k dači rodičů a do místního obchodu, který je také na poli. To znamená, že neexistují žádné DOP (veřejné komunikace). Ani nejezdím na kole po silnici, bzdyu)))

Motocykl Florett RMC-G 50 Race: specifikace, foto, video

Uběhlo ještě pár dní. Pes si již zvykl na to, že buď aktivně běhá, nebo honí ptáčky v trávě. Už je zima, kolo šlo do vyhřáté garáže. Ale svědí mě ruce.

Díváme se na Avito dále, těsto je nám velmi blízké. No prostě si hned něco koupit a jen jezdit není zajímavé. Našel jsem toto. Stav požáru! ))

Co mohu říci, clunker řídí. Souhlasil jsem pro 23 000 rublů na TOHLE))) Ještě se dalo počkat, oni by to shodili, ale chtěl jsem do něčeho píchnout multimetrem a zakroutit ořechy.

Máme následující vybavení (kostky Stels Flex 250):

– v nádržce nejsou žádné zadní brzdové destičky a brzdová kapalina

– žádná přístrojová deska a plast kolem světlometu

V tomto ohledu byl zakoupen s rukama, ale nový na papíře Tyumen. Obecně jsem byl překvapen, že v obchodech je nyní pouze jedna Čína a za takový plán požadují baterii 2 000 rublů. Rozhodl se podpořit tuzemského výrobce. Načítání na fotografii.

Sakra, chlapi. Když jsem se jako dítě díval na „starshaky“, kteří se vzhledem alfa samce nastartovali NVU z tlačky a pak kutáleli děvčata, aby jim vyletěly špunty – no, taky jsem to chtěl. Ale pak už to nešlo.

Nyní mi bylo toto zařízení přivezeno přímo domů, bez baterie a možnosti zkontrolovat startér. Pak druhý den, co jsem s ním jel sem, jsem se naučil startovat z tlačníku, no, obecně, jsem rád. Řítil jsem se po okresce, s úsměvem na uších, tady mají kluci auta za 3-4 citrony, ale čert to vem, i oni byli zvědaví, jak ta záležitost skončí!

Tahle hromada čínského železa s místy rozbitým plastem, bez palubní desky a stop tvrdého používání mi dala něco, co jsem si jako dítě neuvědomoval. Vzalo mě to tam. Něco jako čínská JAVA))

Ale dál 3 denUž jsem to prodal. A Flex pokračoval v zeherit. Jeden člověk se přišel podívat, ukázal jsem mu, začal polovičním kopem, řekl, že odešel pro peníze, a zmizel. Nevím, možná ještě hledá.

Ale o to nejde, zavřel jsem ventil přívodu plynu. A když se večer přišel podívat další člověk, nenastartoval jsem ho z odstrkovadla, běhali jsme s ním asi 30 minut, strkal do mě, ale odpad v žádném případě nebyl. Jsem zatraceně upřímný chlap, žiju podle pravidla, dělej s ostatními tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě. Nezahříval jsem ho speciálním nástrojem, abych ukázal, že se spustí, i když je studený. Proto jsem příležitostně natočil další video na žádost jiného kupujícího.

Nakonec jsem to změnil s příplatkem za Cayo. Stejný 125 kostek jako můj první PITbike. Vrátil se na stejné místo, kde začal. Usoudil jsem, že skútr je kravina, do práce jet tak, aby jeho maximum bez dopravní zácpy. Silniční auto prudce zrychluje, ale bez práv a chuti jezdit po veřejných komunikacích je k ničemu!

Včera jsem jezdil a nahrával videa a dnes už je na ulici +7 a ani se mi tam nechce chodit. Ale možná se večer kutálím dolů na daču k rodičům! Samozřejmě na to koukám zeherno, ale je mi to jedno))

Doufám, že tento příspěvek bude pro někoho užitečný.

Jelikož se názory na fórech různí, někdo hned radí litr a na trať bez licence, NEJDŮležitější je dávat pozor (to je citát, jsem proti), někdo hned Jebel, aby hned pochopil jaká by měla být skvělá technika. Vybral jsem si Číňany, ale uvidíme.

Motocykl PV50 EPO: specifikace, foto, video

Poté, co obdrželi hybrid dvou Japonců – design z jednoho a výplň z druhého, neměli výrobci zájem o další úpravy. Uživatelé jsou solidární – málokdy tam, kde si můžete koupit legendární motocykl, a zároveň utratit méně za údržbu, nemluvě o tom, že kolo je nové.

Konkurenti motocyklu jsou napsáni podobně ve třídě, ale liší se v prototypech od stejných čínských verzí:

1. Wels Alpha 125 Lux. Skladový skříňový kufr (na AVM je místo, ale není tam), bubnové brzdy na obou nápravách (AVM má vpředu kotoučovou) a rekordně nízká hmotnost – pouhých 80 kg (AVM – 110 kg ).
  2. Patron Aero 125 F. Také montovaný v Rusku (bývalý závod IZH), má 5stupňovou převodovku. Vyšší jak světlostí, tak sedlem, při srovnatelné spotřebě je vybaven 14litrovou nádrží.
  3. Cobra Crossfire 125. Lze ji nazvat úplným analogem, s výjimkou několika detailů – 5-ti minomet a obrysy jako sportovní motorka. Někteří tvrdí, že údržba je levnější než AVM.

Všechny mají stejný objem motoru, nenáročnou údržbu a liší se jen v drobných detailech.

Motocykl ABM PHANTOM 125

Připojte se k naší skupině Vkontakte

+ Rozšířená záruka kvality pro silniční kolo ABM PHANTOM 125.

+ Můžete získat další slevu, před nákupem ABM PHANTOM 125 si ověřte cenu u našich manažerů.

TECHNICKÉ SPECIFIKACE MOTOCYKL ABM PHANTOM 125

• Výbava – alu kola.
  • Rozměry krabice (DxŠxV), mm – 1750x465x860
  • Barva – modrá, červená, žlutá, černá

Pokud si chcete nechat poradit s opravou a údržbou motocyklu ABM Phantom 125, obraťte se na naši dílnu. Mechanici BIKE18.RU mají zkušenosti s montáží a údržbou ABM Phantom 125. Zde vždy najdete náhradní díly a spotřební materiál pro Motocykl ABM Phantom 125 — stačí kontaktovat naše manažery! Volání! Nebo napište na moto@bike18.ru

Rozměry a hmotnost

• Suchá hmotnost kola je pouze 110 kg.
  • Obrubník, (s přihlédnutím ke všem kapalinám) o něco více – 116 kg.

Specifikace také uvádí užitečnou hmotnost nebo hmotnost přepravovaného nákladu – 120 kg.

Tento údaj se stává obzvláště zajímavým, pokud si všimnete, že sedlo kola je určeno pro 2 osoby, zatímco pro druhé číslo jsou rukojeti, jsou zde schůdky.

Sedlo je dvojité, dostatečně pohodlné na krátké výlety.

Rozměry se prakticky neliší od japonského „zdroje“:

• v délce – 2 031 mm;
  • na šířku – 771 mm;
  • na výšku – 1 081 mm;

Výška sedu – 781 mm.

Rozvor – 1 290 mm.

Světlá výška – 125 mm.

Pro koho to je?

Takové modely motocyklů si kupují hlavně začátečníci a ti, kteří potřebují prostředek každodenní přepravy, a to za málo peněz. Ve skutečnosti se jedná o vylepšený moped.

Motocykl CBR1000RR Fireblade: specifikace, foto, video

Stejně jako u většiny čínských motocyklů je pohodlný pohyb zaručen člověku průměrného vzrůstu – až 175 mm. Vyšší si budou muset vybrat motorku jiného výrobce.

Motocykl PHANTOM SPORT 200

Pokladna na 1 kliknutí

Phantom Sport 200 je snadno ovladatelná motorka pro výuku jízdy na motorce. Kolo je vybaveno výkonnou pohonnou jednotkou se systémem vzduchového chlazení. Pro snížení úrovně zatížení vibracemi je v motoru instalován vyvažovací hřídel a progresivní odpružení a velká kola činí nerovnosti na silnicích nepostřehnutelné.

Přidejte se k naší skupině “V kontaktu”

+ Cena Motocyklu PHANTOM SPORT 200 je nejnižší v Runetu. Garantujeme!

+ Prodloužená záruka kvality na Motocykl PHANTOM SPORT 200 .

+ Můžete získat dodatečnou slevu, před nákupem motocyklu PHANTOM SPORT 200 si ověřte cenu u našich manažerů.

Přidejte se k naší skupině “V kontaktu”

+ Cena Motocyklu PHANTOM SPORT 200 je nejnižší v Runetu. Garantujeme!

+ Prodloužená záruka kvality na Motocykl PHANTOM SPORT 200 .

Systém ovládání motocyklu Phantom Sport 200 je promyšlený, hned je jasné, že se jedná o kvalitní kolo. Uživatelský komfort zvyšuje použití elektrického startéru. Tento model byl vytvořen pro ovladatelnou a rychlou jízdu po městě s maximální úrovní bezpečnosti. Celý agresivní design Phantom Sport 200 vyjadřuje tuto touhu po rychlosti.

Agilitu Phantom Sport 200 umocňují kotoučové brzdy a lehká litá kola. Moderní a ve tmě velmi efektní jsou zkosené světlomety přední optiky. Ergonomický sloupek řízení obsahuje ovládací prvky motocyklu a pohodlnou palubní desku pro sledování stavu motocyklu na promyšlených místech.

SPECIFIKACE PHANTOM SPORT 200

• Typ motoru – CBB, 165FML, 4-taktní, jednoválec, vzduchem chlazený, s vyvažovacím hřídelem
  • Pracovní objem válce, cc – 198,8
  • Maximální nosnost, kg – 150
  • Maximální rychlost, km/h – 100
  • Spotřeba paliva, l / 100 km – na dálnici 3,5, ve městě 4,3

Chcete-li poradit s opravou a údržbou Motocyklu PHANTOM SPORT 200, kontaktujte prosím naši dílnu. Mechanici BIKE18.RU mají zkušenosti s montáží a údržbou motocyklu PHANTOM SPORT 200. Zde vždy najdete náhradní díly a spotřební materiál pro Motocykl PHANTOM SPORT 200 – stačí kontaktovat naše manažery! Volání! Nebo pište na mail

ABM Phantom 125 – vlastnosti velmi levného motocyklu

Pro ty, kteří mají zájem o kolo na cesty z práce a občas na daču, se doporučuje poohlédnout se po modelu Abm Phantom 125.

Motocykl VL800 Intruder Volusia: specifikace, foto, video

Jedná se o domácí kolo sestavené na základě čínských komponentů.

Vzhledem k malým rozměrům vyjede tam, kde budou spolužáci, dobré pneumatiky umožní jízdu po malých silnicích, jízdní komfort zajistí duální zadní tlumič.

Jak je u nich zvykem, Číňané si při vývoji vypůjčili design od japonského modelu a tentokrát to byla legendární Honda SV 400. Jen na rozdíl od originálu vyžaduje čínská motorka méně benzínu. Honda přitom není jediným modelem, který tvořil základ motocyklu. Pokud byl vzhled převzat od ní, pak jako prototyp náplně posloužil další japonský model Yamaxa YBR125, známý mnoha motorkářům z motocyklové školy.

BIT M-5 Phantom. Specifikace. Fotografie.

BIT M-5 Phantom je čínský vojenský bezpilotní letoun vyvinutý Pekingským technologickým institutem.

Čínské multifunkční bezpilotní letadlo bylo navrženo výhradně pro použití ve vojenské sféře, a přestože to výrazně snížilo poptávku po těchto dronech, funkčnost letadla je poměrně široká, zejména lze použít BIT M-5 Phantom UAV k průzkumu prostoru a vzdušného prostoru, slouží k provádění pozorovacích, hlídkových a monitorovacích misí, slouží k leteckému snímkování a leteckému snímkování prostoru atd.

Vývoj modelu dronu BIT M-5 Phantom provedli čínští výrobci letadel na základě technologií skrytých pohybů, a proto lze zařízení použít k provádění tajných misí a operací, stejně jako k pronikání do systémů protivzdušné obrany potenciálního nepřítele.

Projekt bezpilotního letounu BIT M-5 Phantom byl poprvé představen v roce 2012, od té doby však nebyly zveřejněny žádné oficiální informace o tomto letounu, což může být podle odborníků způsobeno zvýšeným utajením.

Čínský víceúčelový vojenský bezpilotní letoun model BIT M-5 Phantom je vyroben v konfiguraci typu letadla a provoz tohoto dronu vyžaduje speciálně upravenou dráhu.

Výkonovou část bezpilotního letounu BIT M-5 Phantom představuje jeden proudový motor, který umožňuje tomuto zařízení pohyb maximální rychlostí 750 mph.

Specifikace BIT M-5 Phantom.

• Délka: neznámá;
  • Elektrárna: neznámá;
  • Výkon: neznámý.

Specifikace (Elektrárna)

Motocyklový motor má vodorovné uspořádání válců.

Proč vymýšlet něco nového, vidět hotový a úspěšný motocykl, mysleli si výrobci při navrhování motoru nového motocyklu.

Ve výsledku, pokud porovnáme výkonové charakteristiky motoru s japonským protějškem, budou rozdíly minimální (mnoho mechaniků říká, že jsou pouze kosmetické).

Čínský motor má:

• chlazení – vzduch;
  • přívod paliva – karburátor;
  • zapalování – elektronické (CDI);
  • start – elektrický startér, je zde noha startéru;
  • objem nádrže – 5 l.

Doporučený benzín – AI-92.

Převodovka a spojka

Ani v krabici nejsou žádné změny. Motocykl je vybaven 4stupňovou převodovkou. S přepínáním nejsou žádné problémy, dráha pedálu je v běžných mezích. Převody jsou rozptýleny v celém rozsahu otáček, což v městských podmínkách nevyžaduje časté řazení.

Hlavním pohonem je řetěz.

Kupodivu se zatím neobjevily žádné stížnosti na rychlé opotřebení řetězu.

Brzdy

Ve snaze replikovat YBR125 se zadní bubnovou brzdou by bylo zvláštní, kdyby Číňané použili jiné řešení. Proto je vzadu buben, vpředu 1 kotoučová, 1pístová hydraulická podpora. Průměr kotouče – 245 mm.